fredag 15. juni 2012

Hyggelig hage/skravledag og litt oppdatering i drivhuset!

I dag har jeg vært og besøkt en venninne jeg ikke har sett på lenge. Har hatt det kjempehyggelig, har til og med vært med i datterens bursdagsselskap:) Lille Lucah og jeg har kost oss mer enn på leeenge!

Selvfølgelig har vi byttet litt stiklinger, både av pelargonier og annet:)

Har ingen nye bilder av hagen i år enda, men en del nye bilder i drivhusene har jeg tatt.

Her er det ene drivhuset tidlig i mai:



Det samme drivhuset en mnd senere... Og enda da har jeg flyttet ut flere titalls planter til det andre drivhuset samt terrassen...:


Takk for en hyggelig dag Line!



2 kommentarer:

Line S sa...

Takk i like måte. :)

Veldig hyggelig var det. Jeg har ikke fått pottet om og plassert alle de nye pellisene ennå, men satser på oppholdsvær i morgen. ;)

Klem Line

Nostalgia sa...

Tja, jeg er glad jeg har drivhus i disse dager, ellers hadde det ikke blitt mye ny jord på de små;)