mandag 7. mars 2011

Ukjent skapning

Hagebloggvenner!

Jeg har satt i gang med vårrengjøring av det ene drivhuset. I den forbindelsen begynte jeg å tømme "troa" for jord, slik at jeg kan fylle i noe med litt mer næring  for årets planter. Topplaget var ganske ille, nesten bare bøss ;p

Selvfølgelig sto der noen planter som er "værfaste" der inne. Noen skulle jeg flytte, de er behendig klippet ned og gravet ut mens vi venter på bortimot en meter snø skal forsvinne, men en av dem kan jeg faktisk ikke huske hva er...
Kan ikke skjønne annet enn at det er noe jeg har tenkt jeg skulle beholde (siden den er plantet der den er) og den må være usedvanlig hardfør siden den har overlevd i uoppvarmet drivhus, med beina i bare bøss...

Forslag noen?


Lill Kaja

2 kommentarer:

Line S sa...

Det første som slo meg var en eller annen slags Rhododendron. Så da er det sikkert noe helt annet ;)

Hyggelig at du er tilbake igjen. :)

Nostalgia sa...

Hei Line! Så hyggelig å høre fra deg igjen! Grunnen til at jeg har vært "borte" en stund, er at vi har fått et barn (gutt) til. Han ble født i november, men er veldig hjertesyk, så vi har vært en del på Riksen.

Kanskje du finner meg på facebook, så kan jeg fortelle mer om du vil:)

Klem Lill Kaja