torsdag 3. mars 2011

Giveaway!

Allium karataviense

Jeg har laget en liten samlepakke med 9 forskjellige slag frø, fra sommerblomster til stauder, samt et par andre som kanskje går mer under kategorien sære interesser;)
Alle frø er fra poser jeg selv har kjøpt i år, bortsett fra et par slag som er selvhøstet i egen hage i fjor.
Disse har jeg lyst til å gi bort, for det er på tide å innse at det er liten vits i å fylle frøboksene med frø som blir gamle lenge før jeg har lyst til å så dem igjen...



Har du lyst på en forundringspakke i posten? I så fall, legg inn en kommentar under dette innlegget på bloggen min. Jeg vil trekke en vinner blant kommentarene som er lagt inn. Tidsfristen er fredag 4 mars klokken 23.59.

6 kommentarer:

Hilde sa...

Giveaway er gøy,jeg er med :)

Else Marie sa...

Må være med på denne.Koselig
med givawayer......
på tide snart hos meg også kansje.............

ElisabethS sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ElisabethS sa...

Jeg vil også være med. :D

Mete sa...

Kult med giveaway, jeg er med :-)

Relimon sa...

Juhu! I'm in! Koselig med giveaway nå mens vi venter på våren!