onsdag 14. mai 2008

Velkommen til oss!



Her vil du finne bilder fra vår hage, og spesielt ulike situasjonsbilder av mine pelargonium. For å skille disse bildene ut fra bloggen der jeg presenterer alle de ulike artene og hybridene, har jeg opprettet denne bloggen. Den gir meg frihet til å vise mer av de ulike, men uten nødvendigvis å navnsette dem. Lurer du på hva en spesielt utvalgt heter ut i fra et bilde, så bare legg igjen en kommentar. Jeg har de fleste i hodet;)
Etter å ha samlet i flere år, er det enkelte som jeg føler mer for enn andre (naturlig nok). Dette har en tendens til å svinge litt fra år til år, men alltid er det de ulike artshybridene som lokker mest. Desverre er dette ofte "nærsyntplanter", så her vil du nok se mest av de ulike hybridene.
Innimellom vil det komme innlegg som er mer hagerelatert også. Det er fordi jeg er en av de HagEgale...

Ingen kommentarer: